Tečaj za učenike koji poznaju rad u Scratchu ili su već položili tečaj "Računalni programi i igre" iz 1. stupnja.

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: veljača/ožujak 2024. Možete se upisati u listu zainteresiranih putem web stranice, kliknite na termini i upis.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (12)


pet rata po 68,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Početak predavanja: veljača/ožujak 2024. Možete se upisati u listu zainteresiranih putem web stranice, kliknite na termini i upis. Osnove programiranja izvode se pomoću jezika Scratch. To je obrazovni jezik koji je napravljen kao alat za podučavanje djece osnovama programiranja. Omogućuje vam da jednostavno izradite interaktivne priče, animacije ili igre. Programiranje se izvodi na vizualni način - jezični se elementi oblikuju kao slagalice koje, ako se pravilno poredaju, tvore funkcionalni program ili igru. Dio nastave namijenjen je za programiranje aplikacija na platformi Android pomoću jezika App Inventor. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Tijekom predavanja izradit će se mobilna aplikacija za mjerenje broja koraka, prijeđene udaljenosti i brzine.
Cilj je predavanja izraditi igru u kojoj igrač ima zadatak razoružati Minecraftov TNT teret. Na predavanju ćemo stvoriti složeno sučelje igre. Naučit ćemo metode za dodavanje slika i zvuka u projekt.
Ovo predavanje nastavak je prethodnog predavanja.
Cilj je predavanja izraditi mobilnu aplikaciju Flashcards i naučiti kako senzori rade.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno.
Na ovom predavanju izradit ćemo trkaću igru u kojoj ćemo se utrkivati sami sa sobom za najbolje vrijeme na stazi. Utvrdit ćemo znanje o stvaranju vlastih blokova i iskoristiti popis za pohranjivanje poretka s najboljim vremenima u kojima smo obišli krug.
Na ovom predavanju nastavit ćemo razvijati igru s prethodnog predavanja. Isprogramirat ćemo tablicu rezultata i poboljšati neke značajke aplikacije.
Tijekom predavanja izradit će se poznata igra "Tic Tac Toe". Razgovarat će se o temama implementacije aplikacijske logike. Tijekom predavanja održat će se i prezentacija samostalnog rada učenika.
Ovo je predavanje nastavak na ono prethodno, sadrži sažeti prikaz gradiva i prezentaciju vlastitog projekta.
Na ovom predavanju dizajnirat ćemo aplikaciju za generiranje snažnih lozinki i njihovo dodjeljivanje određenim korisničkim računima. Tako ćemo račune zaštititi od neovlaštene upotrebe.
Ovo predavanje nastavak je prethodnog.
Izradit ćemo složeni kviz s opširnom bazom podataka. Naučit ćete što su rječnici i dizajnirati različite vrste pitanja.
Na ovom predavanju nastavljamo s radom na projektu s prethodnog predavanja.
Cilj je predavanja predstaviti učenicima programski jezik Python kroz igru Minecraft. Predavanje je uvod u sljedeći stupanj tečaja. Tijekom predavanja učenici će dobiti potvrde o završetku trenutnog stupnja tečaja.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri