Tečaj za učenike koji su položili tečaj "Izrada računalnih igara u programu Unity" iz 1. stupnja.

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: veljača/ožujak 2024. Možete se upisati u listu zainteresiranih putem web stranice, kliknite na termini i upis.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (10)


pet rata po 68,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Nastava iz računalnih igara izvodi se pomoću jezika C#. Učenici uče o metodama i metodologiji izrade dvodimenzionalnih i trodimenzionalnih računalnih igara. Tijekom nastave izrađuju se prave računalne igre - platformske i RPG. UNITY 3D koristi se kao platforma za izradu igara. U 2. polugodištu, dio nastave odnosi se na modeliranje trodimenzionalnih elemenata u programu Blender. Nakon ovog tečaja, učenik je sposoban samostalno izraditi kompleksnu računalnu igru. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Prvi će sati biti posvećeni radu igre. Razmatrat će se razlike između 2D i 3D igara. Izradit će se Game Design Doc i učenici će naučiti što je kontrola verzije projekta temeljena na GitHubu i Columbusu.
Na ovim satovima učenici će pripremiti kontroler igrača koristeći unutarnju komponentu Unity Character Controller. Osim što će pokretati igrača, pripremit će i skriptu za kameru kroz koju će promatrati svijet igre.
Sada će učenici pripremiti neke posebne mehanizme. Programirat će štopericu koja će mjeriti koliko je vremena ostalo za pronalazak cilja. Također će stvoriti mehanizam za zaustavljanje igre i njezino završavanje, tj. pobjedu ili poraz.
Sada će učenici pripremiti neke posebne mehanizme. Programirat će štopericu koja će mjeriti koliko je vremena ostalo za pronalazak cilja. Također će stvoriti mehanizam za zaustavljanje igre i njezino završavanje, tj. pobjedu ili poraz.
Počet ćemo raditi na portalima, zahvaljujući kojima će se igrači moći premjestiti u drugi dio labirinta. Te će aktivnosti biti posvećene izgradnji portalskog objekta.
Sljedeći će se sati baviti nastavkom portala. Izradit ćemo skripte koje će omogućiti nesmetan prijelaz između portala, a također ćemo stvoriti nekoliko sigurnosnih značajki kako bi portal ispravno radio.
Vrijeme je za 3D grafiku. Tijekom ovih predavanja učenici će naučiti osnove programa Blender 3D. Naučit će kako modelirati i koje su sastavnice modela. Također će pripremiti prve grafike za igru.
Uz pomoć nastavnika, učenici će stvoriti vlastite 3D grafike koje će koristiti u napravljenoj igri. Naučit će nekoliko trikova za modeliranje kako bi svoje projekte učinili privlačnijima.
Nakon izrade modela i poliranja, vrijeme je za izvoz u Unity. Učenici će u projekt dodati modele koje su stvorili, a zatim dodati skripte povezane s njihovom mehanikom.
Ako postoje PickUpovi, možete dodati animacije. Učenici će pokrenuti svoje modele. Usto, napravit će mehanizam zamke, kao i mehanizam za otvaranje vrata ključem.
Vrijeme je da napokon pripremite svoj labirint. Tijekom ovih predavanja pripremit će se skripta koja će učenicima omogućiti stvaranje labirinta u skladu s njihovim zamislima. Oni će pripremiti završetak igre i projektu dodati nebo.
Kad pripremimo labirint, treba ga učiniti atraktivnijim dodavanjem zamki, vrata ili PickUpova. Svaki će učenik izraditi vlastiti jedinstveni nivo igre.
Završeni nivo možete učiniti još atraktivnijim. Ovi će satovi biti posvećeni materijalima za dodavanje boje predmetima. Zatim će se razgovarati o post-obradi, zahvaljujući kojoj će učenici moći u potpunosti promijeniti takozvani Tijek igre. Napokon će se predstaviti glazba i zvukovi.
Posljednji satovi bit će posvećeni sučelju igre. Dvodimenzionalna grafika predstavit će se kako bi igrač bio obaviješten o preostalom vremenu, je li pod utjecajem PickUpa ili je konačno stigao do cilja. Također će se izraditi jednostavan glavni izbornik. I na kraju, izvest ćete svoju igru ??kako biste se pohvalili prijateljima.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri