Tečaj za učenike koji su položili tečaj "Osnove izrade igara" iz 1. stupnja.

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: veljača/ožujak 2024. Možete se upisati u listu zainteresiranih putem web stranice, kliknite na termini i upis.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (10)


pet rata po 68,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

Osnove programiranja izvode se pomoću jezika Scratch. To je obrazovni jezik koji je napravljen kao alat za podučavanje djece osnovama programiranja. Omogućuje vam da izradite interaktivne priče, animacije ili igre. Programiranje se izvodi na vizualni način - jezični se elementi oblikuju kao slagalice koje, ako se pravilno poredaju, tvore funkcionalni program ili igru. Od drugog semestra uvode se drugi jezici i platforme, kao što su: Tynker. OBVEZNO JE DA UČENIK ZNA PISATI, ČITATI I BROJATI DO 20. Naši internetski tečajevi NISU internetski seminari niti kratki tečajevi na Youtubeu! Tijekom naših predavanja putem Interneta, svaki će učenik moći vidjeti zaslon nastavnika, čuti o čemu nastavnik govori, a nastavnik će imati uvid u ono što učenik radi i o čemu govori (vidjet će zaslon svakog učenika). Svaki će učenik moći usmeno postaviti pitanje, a nastavnik će odgovoriti na svako pitanje i točno ukazati na konkretnu pogrešku i način na koji se ona može ispraviti.

Program tečaja

Na prvom predavanju upoznat ćemo se s programskim okruženjem Tynker. Vidjet ćemo koje sličnosti ima sa Scratchom i neke druge značajke koje nisu dostupne u Scratchu. Izradit ćemo projekt u kojem ćemo ponoviti gradivo prethodnog semestra.
Na ovom predavanju stvorit ćemo složenu igru u kojoj ćemo iskoristiti ugrađene funkcionalnosti Tynkera za izradu igara s kamerom iz ptičje perspektive. Igra će imati dvije razine: izradit ćemo prvu razinu i isprogramirati likove u igri.
Na ovom predavanju nastavit ćemo rad na projektu s prethodnog predavanja. Izradit ćemo drugu razinu igre u kojoj ćemo stvoriti zamke, prepreke, konačnu bitku s bossom i izmijeniti našu kartu.
Na ovom predavanju izradit ćemo klasičnu platformsku igru u okruženju Tynker. Dodat ćemo mehaniku i predmete tipične za ovu vrstu igara te izraditi prvu razinu igre.
Na ovom predavanju nastavit ćemo s projektom s prethodnog predavanja. Završit ćemo izradu karte prve razine i dodati portal u sljedeću razinu gdje ćemo se obračunati s bossom.
Mozart? Bach? Beethoven? Ili samo Gigant? Testiraj sebe kao glazbenika i skladatelja. Klasična glazba je preozbiljna za tebe? Možeš skladati svoju skladbu.
Koje godine je stvoren Minecraft? Kako se zove pokretač vatre iz regije Kanto u Pokemonima? Koja vrsta oružja se najrjeđe susreće u Fortniteu? Odgovori na ova i druga pitanja danas na našem velikom turniru igara.
Postani DJ i glazbenik istovremeno. Stvaraj glazbu pomoću svakodnevnih predemeta. Ono što se obično čini nemogućim, uz Gigante postaje moguće. Na posao!
Uhvati ih sve! Pikachu i ostatak iz prve generacije Pokemona - Kanto sad su dostupni za lov u Scratchu. Provjeri svoju preciznost i bacačku moć, no budi oprezan/a. Ne želi svaki Pokemon zauvijek ostati u Pokelopti. Pika Pika Pikachuuuuu!
Još jednom svjedočit ćemo velikoj moći Pokemona. Podsjećamo vas da preciznim bacanjem Pokelopte imate veću šansu uhvatiti Pokemona. Koji je vaš najdraži? Pikachu? Charmander? Squirtle? Ili možda Bulbasaur. Pokušaj uloviti jednog od njih.
Uspjeli smo. Još je jedna avantura iza nas. Nadam se da vam se svidjelo. Ali pričekajte ... Još nije gotovo. Čekaju vas Avanture s programiranjem. Pridružite nam se danas i okušajte se u novim izazovima. Za tjedan dana imamo posebno iznenađenje za vas - novi svijet koji ćemo vam pomoći stvoriti zajedno. Znate za Minecraft? Ako je tako, sigurno nećete imati problema.
Bravo! U suradnji s Gigantom uspjeli smo otvoriti portal u Minecraft. Uđite s nama i naučit ćete kako programirati Stevea da postane Gospodar svijeta...

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri