Tečaj za učenike koji su položili tečaj "Izrada računalnih igara u programu Unity" iz 2. stupnja.

Škola programiranja u trajanju od 14 tjedana (svaki tjedan jedno predavanje). Početak predavanja: veljača/ožujak 2024. Možete se upisati u listu zainteresiranih putem web stranice, kliknite na termini i upis.

  • 14 predavanja (jednom tjedno)

  • 2 x 45 min (svako predavanje)

  • Maksimalan broj učenika (10)


5 rata po 68,00 €


Imate li pitanja?

Uvod

U trećem semestru govori se o metodologiji razvoja igara utemeljenih na programskom jeziku C# i pokretaču igara Unity. Na predavanjima ćemo koristiti Game Design Doc, Mirror, HLAPI ili Photon. Ovaj semestar upoznat ćemo se i s temama napredne mehanike igara, web-tehnologija, poslužitelja igara i mnogim drugim. Saznat ćeš kako su nastale najpopularnije igre i kako izraditi vlastitu.

Program tečaja

Na ovom predavanju učenici će ponoviti osnove Unityja. To će biti uglavnom samostalan rad uz određenu podršku učitelja.
Tijekom ovih lekcija naučit ćemo o WheelCollideru, izgraditi prvo vozilo i napisati skripte koje će nam omogućiti da ga pomaknemo.
Tijekom ovog predavanja naučit ćemo o WheelCollideru, izgraditi prvo vozilo i napisati skripte koje će nam omogućiti da ga pomaknemo.
Na predavanju ćemo proći kontrolne točke koje se nalaze u zadanom području. Zahvaljujući njima, program će moći odrediti koliko je krugova igrač napravio.
Pripremit ćemo osnove za korištenje UI (User Interface sučelja). Dodat ćemo ime i boju igrača, odbrojavanje i gumb za resetiranje igre.
Tijekom predavanja pripremit ćemo izbornik igre u kojem ćemo moći odrediti svoje korisničko ime i boju automobila.
Na ovom satu konačno ćemo početi stvarati multiplayer elemente za povezivanje naše igre s poslužiteljem i drugim igračima. Zbog složenog testiranja trebat će nam dvije lekcije za to.
Na ovom satu konačno ćemo početi stvarati multiplayer elemente za povezivanje naše igre s poslužiteljem i drugim igračima. Zbog složenog testiranja trebat će nam dvije lekcije za to.
U ovoj lekciji pripremit ćemo i prikazati ploču s rezultatima.
U ovoj lekciji napravit ćemo Nitro pojačanje za naše automobile.
Iskoristit ćemo posljednja dva sata kako bismo pripremili stazu za vožnju i vlastite utrke. Nakon izrade terena učenici će koristiti unaprijed napravljene elemente kako bi sami dovršili svoje trkaće staze.
Iskoristit ćemo posljednja dva sata kako bismo pripremili stazu za vožnju i vlastite utrke. Nakon izrade terena učenici će koristiti unaprijed napravljene elemente kako bi sami dovršili svoje trkaće staze.

Programirajte svoju budućnost već danas!

Upišite se na tečaj

Naši partneri